
זיהוי תקלות במערכת הקירור במנוע
תקלות במערכת הקירור של הרכב הן בין הגורמים הנפוצים ביותר להרס המנוע. את רובן אפשר לזהות מבעוד מועד ולטפל בהן
תקלות במערכת הקירור של הרכב הן בין הגורמים הנפוצים ביותר להרס המנוע. את רובן אפשר לזהות מבעוד מועד ולטפל בהן
פולי המנוע הוא הרכיב שאחראי על ויסות פעולת חגורות המנוע. מדובר ברכיב בצורת גלגלת שבמרכזו חריץ. בתוך החריץ יושבת רצועה
ישנה תקלה במאוורר המנוע? אנו במרכז המנוע מספקים שירות החלפת מאוורר מנוע מקצועי לכל סוגי הרכבים במחיר משתלם, התקנה מהירה
משאבת שמן מנוע הוא מנגנון המורכב מתחת לאגן השמן במנוע ותפקידו לשאוף שמן ולוודא שהחלקים הנעים במנוע מקבלים אספקה סדירה
טלטל המנוע הוא רכיב מכני המסייע בייצור אנרגייה בגל הארכובה, שבו מתרחשת ההצתה של תערובת הדלק והאוויר. כך למעשה טלטל
פעילות המנוע היא הבסיס של הרכב ולא ניתן לנסוע בלעדיו, זהו גם אחד מהחלקים היקרים ביותר המותקנים בו. לכן, קיימת
לאורך השנים הרכב מתבלה באופן טבעי ויש להחליף בו חלקים. אחד מהחלקים הנפוצים המוחלף לאחר שנים רבות של שימוש הוא
האם חשבתם פעם – כמה זמן יכול להחזיק מנוע ברכב? בסופו של דבר מדובר בחלק העיקרי ברכב, שעובד ללא הפוגה
כאשר מתרחשת החטאת ניצוץ במנוע הרכב, יורגשו לרוב טלטלות או רעידות מכיוון המנוע, והמנוע יתחיל “לגמגם” בעקבות אובדן הכוח. לעיתים
“צילינדר”. כמה פעמים שמעתם את המושג הזה בתחום הרכב ולא ממש הבנתם למה הכוונה? באנו לעשות לכם סדר בנושא ולהסביר
תקלות במערכת הקירור של הרכב הן בין הגורמים הנפוצים ביותר להרס המנוע. את רובן
פולי המנוע הוא הרכיב שאחראי על ויסות פעולת חגורות המנוע. מדובר ברכיב בצורת גלגלת