אנו פתוחים כרגיל גם בימים אלה עקב היותנו עסק חיוני. בהצלחה לצה"ל!

תקלות מנוע נפוצות אופל אסטרה

אופל אסטרה הוא הדגם הפופולרי ביותר בין כל דגמיו של אופל. אסטרה נהנית מהפופולריות הגבוהה בשל המחיר הנמוך. יחד עם זאת, כל עוד שמדובר ברכב יחסית זול, שורת הבעיות שעלולות להתעורר בו היא דיי רחבה. כעקרון, אופל אסטרה נמכר עם מגוון רחב של מנועים, כולל מנועי בנזין, מנועי דיזל ומנועים היברידיים. שורת מנועי הבנזין כוללת מנוע 1.2 ליטר טורבו, מנוע 1.4 ליטר טורבו ומנוע 1.6 ליטר טורבו. מנועי דיזל כוללים מנוע 1.5 ליטר ומנוע 2.0 ליטר. לבסוף, קיימת ווריאציה עם מנוע היברידי 1.2 ליטר טורבו משולב עם מנוע חשמל.

תוכן עניינים

בעיות נפוצות במנועי אופל אסטרה

 

כשלים בשסתומים 

החל משנת 2011 כשלים במערכת השסתומים במנוע הינם נפוצים למדי ברכבים עם מנוע 1.4 (מוגדש טורבו). דרך מקובלת לטפל בבעיה זו היא החלפת השסתומים אשר בדרך כלל מפסיקים לעבוד כהלכה עקב שימוש בדלק באיכות ירודה וצבירת פיח על כל שסתום ושסתום.

בעיית בוכנות

החיסרון העיקרי של מנועי בנזין 1.2 ו-1.4 ליטר כרוך בנזק שנגרם לבוכנות. הסימנים המעידים על התפתחות הבעיה כוללים צריכת שמן מוגברת של 1-2 ליטר לכל 300-800 ק”מ, רעידות, קפיצות או פעולה לא סדירה של המנוע. האבחנה הראשונית כוללת בדיקת הלחץ הפנימי במנוע. מעבר לכך, רק פירוק המנוע ותיקון הבוכנות יכול לפתור את הבעיה לטווח ארוך.

תקלות במערכת קירור

חלק ניכר מן תקלות המנוע באופל אסטרה קשורות לתפקוד לקויי של מערכת הקירור – נזילות, תקלות בחיישני טמפרטורה, כשל במשאבה ועוד. משמעותה של חימום יתר היא בפגיעת חום אשר משפיע על ביצועי המנוע ומגביר את שחיקת רכיביו. תקלות במערכת הקירור דווחו עבור כל סוגי מנועי אופל אסטרה כולל מנוע היברידי.

תקלה במערכת הזרקת הדלק 

בעיות במערכת הזרקת הדלק, כמו משאבת דלק פגומה או מזרקים סתומים, עלולות לגרום לתקלה במנוע ולכשלו הכללי. החלפה סדירה של מסננים ותחזוקה נאותה של מערכת אספקת הדלק תסייע במניעת בעיות כאלה.

כשל במגדש טורבו

הבעיה היא אופיינית בעיקר למנועי בנזין של אופל אסטרה. הטורבו במנועים של אסטרה ידוע בתור חשוף לכשלים מגוונים. בעיות במגדש גורמות לאובדן הספק של המנוע וכתוצאה מכך לביצועים לקויים. בנוסף, חלקי מתכת שניתקו מהמגדש עלולים לגרום נזק מכני חמור למנוע.

למרות כי מנועי אופל אסטרה נתונים לשורה ארוכה של בעיות, ניתן למצוא פתרון לכל אחת מהן. המומחים שלנו עומדים לרשותכם בכדי לאתר את שורש הבעיה ולספק פתרון יעיל וחסכוני.

גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן