אנו פתוחים כרגיל גם בימים אלה עקב היותנו עסק חיוני. בהצלחה לצה"ל!

החלפת מנוע לרכב – מה חשוב לדעת לפני שבוחרים איפה להחליף מנוע?

החלפת מנוע לרכב - מה חשוב לדעת לפניהחלפת מנוע מהווה את אחת מהפעולות הקריטיות ביותר שניתן לבצע על רכב כלשהו. המנוע, לב ליבו של הרכב שהגיע לסיום חייו, מוצא מן הרכב ובמקומו “מושתל” מנוע שהמקור שלו הוא מרכב אחר הזהה לו. החלפת מנוע לרכב זוהי פעולה שחשוב לבצע בקפידה, ובהתאם לזאת לבחור היטב את נותן השירות שיבצעה. להלן מידע מועיל שחשוב שתכירו לפני שתבחרו היכן ואיזה מנוע חלופי להתקין ברכבכם.

מפירוק מקומי או מייבוא

מדינת ישראל מאפשרת החלפת מנוע לרכב כל עוד מדובר במנוע זהה למנוע שהוחלף ושכל התנאים המפורטים בתקנות יושמו כהלכה. המנוע עצמו יכול להיות מפירוק מקומי כאן מישראל או מנוע מיובא מחו”ל. חשוב לציין כי האפשרות לייבא מנוע מחו”ל נחשבת ליותר מועדפת, במיוחד אם הדבר מתבצע דרך חברה מובילה ובעלת מוניטין שמחזיקה בקשרים המתאימים עם היבואנים האיכותיים ביותר מעבר לים.

כאשר תבצעו את פעולת הייבוא דרך חברה איכותית שכזאת, אתם יכולים להיות בטוחים שהמנוע החדש שתקבלו עבר בקרת איכות קפדנית ביותר על מנת שיוכל לשרת אתכם עוד עשרות אלפי קילומטרים ללא כל בעיה. מכון שכזה גם ידאג שהמנוע שתקבלו יגיע עם כל המסמכים הנדרשים, על מנת שתוכלו לרשום אותו כהלכה במשרד הרישוי.

היצע מנועים נרחב

חשוב מאוד לפנות אל מכון מנועים מורשה, גדול ובעל מוניטין כאשר מעוניינים לבצע החלפת מנוע לרכב. מכונים שכאלו מחזיקים במחסניהם מאות ואף אלפי מנועים מוכנים להתקנה מיידית,בהתאם לסוג הרכב, הדגם ותקציב הלקוח. ניתן למצוא אצלם מנועים שלא גמעו קילומטרים רבים אך גם מנועים ישנים יותר, כל זאת בהתאם למידת השימוש המצופה של הלקוח ובתיאום איתו.

ככל שמדובר ברכב שפחות נפוץ בארצנו, כך חשוב ליצור קשר עם מכון גדול שנמצא בקשרים רציפים גם עם יבואני רכב מובילים בחו”ל, כזה שיכול להשיג מנוע חוקי ולגיטימי מחו”ל במהירות.

אחריות מלאה ללא הגבלה קילומטרית

אף אחד אינו מעוניין לגלות לאחר תיקון כי ישנה בעיה עם המנוע שהוחלף ברכבו. על כן חשוב מאוד לפנות אל מכון שמציע אחריות מלאה על המנוע ועל העבודה לתקופת זמן שלא פוחתת מ-3 חודשים וללא הגבלה קילומטרית כלל וכלל. כך תוכלו לגמוע מרחקים רבים ולבדוק את תקינותו של המנוע לאורך זמן. במידה ותהיה בעיה, תבוצע בדיקה מקיפה ותיקון ללא כל עלות מצידכם.

בסופו של דבר, החלפת מנוע לרכב בהתאם לכל התנאים שפורטו לעיל תספק לכם שקט נפשי רב, תמורה מלאה לכספכם תוך חיסכון משמעותי בעלויות.

גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן