אנו פתוחים כרגיל גם בימים אלה עקב היותנו עסק חיוני. בהצלחה לצה"ל!

מנועים משומשים מיבוא

במרכז המנוע אנו מספקים מנועים משומשים מיבוא עבור כל סוגי הרכבים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות. המנועים שמגיעים אלינו נבדקו בקפידה הן אצל הספקים שלנו בחו”ל והן במכון שלנו בארץ, כולם בעלי קילומטראז’ נמוך ומגיעים עם אחריות על פי תקן משרד התחבורה. אנו דואגים לבצע את כל תהליך במקום אחד, כולל ייבוא, התקנה ושירות תיקונים וטיפולים. כך שבסופו של התהליך אתם תקבלו מנוע מעולה ותיהנו מחוויית נסיעה מושלמת על הכביש.

מאיפה מגיעים המנועים שלנו?

המנועים שלנו מגיעים אך ורק ממדינות אמינות, אשר מקפידות על ביצוע בדיקות מקיפות ומקצועיות על כל מנוע שנכנס לצי המנועים הענק שלהן. מתוך מאגר זה אנו בוחרים את המנועים האיכותיים ביותר שמגיעים עם כל מה שצריך – מידע טכני מפורט, תעודת ייבוא ושטר מכר. בנוסף לכך, חשוב לציין שהמנועים המיובאים שלנו מגיעים עם כל החלקים המקוריים, מה שמקטין את הסיכון ליצירת תקלות שונות.

מנועים במוסך

תהליך החלפת מנוע

החלפת מנוע היא אחד מטיפולי הרכב היותר יקרים – זאת מהסיבה הברורה שהמנוע הוא הרכיב המשמעותי והיקר ביותר ברכב. את מנוע הרכב יש להחליף במידה שחלות תקלות חוזרות ונשנות ו/או עקב סיום חייו של המנוע. בחלק מהמקרים ניתן להחליף מנוע במטרה לשדרג את הרכב – על-ידי רכישה והתקנת מנוע גדול יותר מזה הקיים ברכב.

טיפול החלפת מנוע כולל:

  • החלפת רצועת טיימינג
  • החלפה, שיפוץ או ניקוי צינורות מערכת קירור ומצנן המים
  • החלפת משאבת מים
  • החלפת שמן ומסנן שמן
  • החלפת מחזירי שמן

מרכז המנוע - מומחים בייבוא מנועים משומשים

אנו במרכז המנוע עוסקים מזה שנים בייבוא מנועים משומשים מחו”ל. אנו נדאג לספק לכם את המנועים האיכותיים ביותר לצד מחירים אטרקטיביים כך שתקבלו את התמורה טובה ביותר. כמו כן, כל התהליך מתבצע במקום אחד כך שאתם יכולים להיות בראש שקט כי המנוע שלכם נמצא בידיים טובות וכל ההתנהלות מתבצעת מול גורם אחד. לרשותנו צי מנועים גדול המיועדים עבור כל סוגי הרכבים, כאשר ניתן לבצע הזמנה של מנועים מיוחדים.

גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן