אנו פתוחים כרגיל גם בימים אלה עקב היותנו עסק חיוני. בהצלחה לצה"ל!

יבוא מנוע לרכב מסחרי

יבוא מנוע רכב מסחריייבוא מנוע למכונית מסחרית הוא הליך שהופך נפוץ יותר ויותר בארץ. כל מנוע מיובא מגיע עם מפרט ייחודי ומסומן על-פי חוק במטרה להגן על הצרכן, עם פרטי מנוע, יצרן וארץ ייצור ושם היבואן וכתובתו. במידה ויש לכם רכב מסחרי ואתם זקוקים להחלפת מנוע מוטב שתדעו כי ניתן להחליפו במנוע מייבוא שלרוב יהיה איכותי ומשתלם יותר מכל הבחינות. במרכז המנוע אנו מספקים מנועים לכל סוגי הרכבים המסחריים: סיטרואן ברלינגו, פולקסווגן קאדי, רנו קנגו, פיאט דובלו, מרצדס ויטו, פורד טרנזיט, רנו מאסטר ועוד.

כדאי לדעת אודות ייבוא מנועים

  • לא תמיד ישנה הצדקה כלכלית לייבוא אישי ובדרך כלל יהיה זול יותר ועדיף להסתייע ביבואן מנועים מורשה. על-פי הנוהל המפורסם באתרו, דורש משרד התחבורה אישור מוסך מורשה לכך שהמנוע מתאים לרכב, כי יש צורך בהחלפת מנוע וכי הם מתחייבים לבצע את העבודה. ההליך זהה גם אם מדובר ברכישת מנוע ספייר.
  • וודאו שהשולח מציין מפורשות במשלוח את מספר המנוע והמחיר.
  • שינוי רישום מנוע ברישיון דורש שטר מכר רשמי (“מחורר”) המונפק רק על-ידי מגרש חלפים או יבואן.

ייבוא מנוע למכונית מסחרית – כמה זה עולה?

מנוע מייבוא יהיה לרוב זול ומשתלם יותר ממנוע מפירוק ושיפוץ מקומי, לרוב מפני ששיפוצי מנוע בחו”ל מתבצעים במפעלים המיועדים לכך – ובכמויות גדולות למדי. עלות החלפת מנוע מורכבת מ: עלות מנוע, עלות חלפים נוספים ועלות עבודת התקנה. המחירים משתנים בהתאם לסוג המנוע והרכב, אך עשויים להתחיל ב-4,000 שקלים לרכבים פרטיים קטנים, 12,000 שקלים עבור רכבי טנדר ו-4X4 ולמעלה מכך ועד 18,000 שקלים עבור רכבי יוקרה, זאת נוסף על ימים אחדים בהם על הרכב יהיה להישאר במוסך.

מדוע לבחור במרכז המנוע?

מרכז המנוע הינו מוסך המורשה בביצוע החלפה והתקנת מנוע מיובא תחת הפיקוח של משרד התחבורה, ואנו מעניקים אחריות בכפוף לתנאי המשרד. כל מנוע המיובא מחו”ל דרך מרכז המנוע נבדק בקפידה (בדיקות קירור, מערכת הצתה ועוד) ומותאם לשימוש ברכב בישראל, אנו מבצעים את כל התהליך – אספקת המנוע ממאגר המנועים הרחב והאיכותי שלנו (שכולל מנועים שמורים עם ק”מ נמוך), התקנה מקצועית ומתן אחריות ושירות הגון.

גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן