אנו פתוחים כרגיל גם בימים אלה עקב היותנו עסק חיוני. בהצלחה לצה"ל!

שיפוץ ראש מנוע

אנחנו במרכז המנוע מציעים, בין שאר השירותים שלנו, שיפוץ מקצועי יסודי / החלפה של ראשי מנוע. הניסיון המצטבר שלנו מאפשר לנו להציע ללקוחות התקנת מנועים ושיפוץ ראשיהם, תוך שימת לב מוקפדת לכל שלב ובדיקות מקיפות בכל משך התהליך.

החלפת מנוע ברכב

תוכן עניינים

המנוע הוא ליבת הרכב. חרף החשיבות של שאר מערכות הרכב ומכלוליו, לרבות מערכות ממוחשבות, מנוע הוא המרכיב החיוני ביותר בו. כאשר המנוע מתחיל להרעיש, צריך לבדוק אותו לאלתר. שיפוץ ראש מנוע עשוי להשיבו לפעולה תקינה וסדירה.

אנחנו מציעים, בין שאר השירותים שלנו, שיפוץ מקצועי יסודי של ראשי מנוע. הניסיון המצטבר שלנו מאפשר לנו להציע ללקוחות התקנת מנועים ושיפוץ ראשיהם, תוך שימת לב מוקפדת לכל שלב  ובדיקות מקיפות בכל משך התהליך.

על מנת לוודא את תקינות המנוע וכשירותו מתבצעת אבחנה של מצבו, ובהינתן הצורך בשיפוץ נערכת אבחנה מבדלת על מנת לקבל מידע מדויק האם השיפוץ נדרש בבלוק של המנוע או בראשו.

סימנים לתקלה בראש מנוע

  • התחממות מנוע – נורת אזהרה של חום מנוע גבוה עלולה להידלק כמו גם הופעה של עשן לבן מהאגזוז.
  • רכב לא סוחב – במידה והרכב מתקשה בהאצה, לא סוחב בעליות וצריכת הדלק גבוהה מהרגיל ישנה סבירות לכך שישנה בעיה הקשורה למנוע ולעיתים מקורה בתקלת ראש מנוע.
  • שינוי בצבע שמן המנוע – זאת כתוצאה מאטם ראש מנוע שניזוק עקב בלאי או רצועת טיימינג שנקרעה.

תהליך שיפוץ ראש מנוע

התהליך כולל תיקון והחלפה של החלקים שניזוקו בראש המנוע:

    • החלפת שסתומים וגומיות 
    • החלפת שמן מנוע ונוזל קירור
    • תיקון / החלפת אטם ראש מנוע
    • יישור וריתוך
    • תיקון סדקים

מחיר שיפוץ / החלפת ראש מנוע

תיקון ראש מנוע: המחיר עשוי להשתנות בהתאם לדגם היצרן וסוג המנוע (בנזין/דיזל), כאשר בהערכה כללית המחירים נעים באזור של 2,500-5,000 ש”ח.

החלפת ראש מנוע: המחיר עשוי להשתנות בהתאם לדגם היצרן וסוג המנוע (בנזין/דיזל), בהערכה כללית המחירים נעים בין 4,500-7,500.

טיפול מלא ויסודי לראשי מנוע במרכז המנוע

על מנת ליהנות מהפוטנציאל המקצועי המלא של חברה המתמחה במנועים ובשיפוצם, יש חשיבות רבה, מכרעת, לכך שכל השירות יתבצע תחת קורת גג אחת, מה שמהווה ערובה לכך שלאחר שיפוץ ראש המנוע הוא יותקן באופן המקצועי והמסודר ביותר.

שיפוץ ראש המנוע יאפשר לו לשוב ולעבוד במלוא התפוקה והניצולת. כחברה הדוגלת בהתנהלות שקופה מול לקוחותיה ומחויבת לשירות ללא פשרות ובמחירים הוגנים ואטרקטיביים, לעולם לא נציע ללקוח שיפוץ מנוע אם אין הכרח בשיפוצו, ולעומת זאת- לעולם לא נמליץ ללקוח לקחת סיכון ולנסוע ברכב שהמנוע שלו אינו תקין ויש הכרח בשיפוץ המנוע שלו.

מקצועיות, אמינות, הגינות ושקיפות אינם רק עקרונות מנחים אלא ערכי ליבה שמהווים את הבסיס לשירות שאנחנו מעניקים לכל לקוחותינו בכלל ולמי מהם שאנחנו מבצעים שיפוץ של ראש מנוע ברכביהם בפרט.

תגיות: מנועים
גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן