אנו פתוחים כרגיל גם בימים אלה עקב היותנו עסק חיוני. בהצלחה לצה"ל!

מוסך שיפוץ מנועים – למקצועיות וחיסכון כספי

כאשר מנוע הרכב מתחיל לסבול מליקויים, הדבר לא ניתן להתעלמות, שכן אחרת הדבר עלול לגרום להשבתת הרכב. הדבר הטוב ביותר לעשות הוא פשוט לפנות אל מוסך שיפוץ מנועים מקצועי לשם תהליכי אבחון וטיפול יסודיים. בשורות הקרובות תבינו מדוע כדאי לפנות אל מוסך ייעודי שכזה ולאו דווקא אל מוסך רגיל.

מדוע כדאי להעדיף מוסך שיפוץ מנועים על פני מוסך רגיל?

מוסך שיפוץ מנועים

מרבית האנשים, כאשר מתרחשת אצלם תקלה ברכב, פונים ישירות למוסך הקבוע שבדרך כלל מתחזק את רכבם. אך בכל מה שקשור למנועים, חשוב מאוד לפנות ישירות אל מי שמתמחה בהם, ולא טוען כי הוא מבין בכל מערכות הרכב. הסיבה לכך קשורה בעובדה שבמוסך שבחר להתמקד רק בסוג מסויים של מערכות הרכב, המקצועיות שתקבלו תהיה גבוהה יותר, כך שבמרבית הסיכויים אכן יצליחו לשפץ ולתקן את המנוע שברשותכם, ולא תצטרכו להחליפו באחר.

המקצועיות של כל מוסך תיקון מנועים תתבטא באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, מלאי גדול של חלקי חילוף וכמובן – ידע מעשי של הצוות. ובכלל, דעו לכם כי חלק מהמוסכים הרגילים פונים בסופו של דבר אף הם לאותם מוסכים מקצועיים לשם התייעצות, מאחר ואין באפשרותם להתמודד בעצמם עם משימות של תיקון ושיפוץ מנועים. פעמים רבות הם אף מעבירים את העבודה כולה לאותם מוסכים, ופשוט גובים מכם סכום גבוה יותר בשל פערי תיווך.

השירותים המוצעים במוסך תיקון מנועים איכותי

מוסכים שמתמחים במנועים הם כאלו שמציעים קשת רחבה ביותר של שירותים, שמהווים בית חם לרכב שלכם במקרה של תקלת מנוע. ולמשל:

• ניקוי והחלפת אינג’קטורים – שירות שניתן במקרה של מזרקי דלק הרוסים או תקולים, ותורם רבות לחיסכון בעלויות הדלק ולפעילות תקינה של המנוע.

• שיפוץ טורבו – רכבי הטורבו נפוצים ביותר בימינו ונדרשת מיומנות רבה על מנת לתקן את רכיבי המנוע הללו.

• תיקון והחלפה של משאבות דלק – כל מוסך שיפוץ מנועים שמכבד את עצמו עוסק גם בפתירת בעיות במערכות שאומנם לא מהוות חלק מהמנוע עצמו אך כן קשורות אליו ישירות. למשל, משאבות דלק תקולות מתוקנות אף הן במוסכים אלו, משפרות את ביצועי המנוע ומונעות כיבוי של הרכב תוך כדי נסיעה.

החלפת מנוע בצורה אמינה וזולה

בנוסף, מוסך תיקון מנועים רציני יציע ללקוחותיו גם שפע של מנועים מפירוק מקומי כאן בישראל או מיבוא מחו”ל, וזאת עבור המקרים שבהם לא ניתן לתקן מנוע קיים ויש להחליפו. מוסכים אלו פועלים באישור משרד התחבורה ואיגוד המוסכים ובניגוד ל- “חאפרים”, הם מעניקים תעודת אחריות מלאה על החלפים והעבודה וכמו כן פועלים בהתאם להוראות משרד הרישוי ולא יסטו מכך.

אם “הלך המנוע” ויש להחליפו, מוסך שיפוץ מנועים איכותי יוודא כי המנוע שיותקן ברכבכם אכן נמצא במצב טוב, יבצע תחזוקה מלאה שלו טרם ההתקנה, ויבצע בדיקה ממוחשבת לאחר התקנתו. כל זאת על מנת שהרכב שלכם ישרת אתכם נאמנה עוד שנים רבות ללא תקלות, תמורה מלאה לכספכם.

גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן