אנו פתוחים כרגיל גם בימים אלה עקב היותנו עסק חיוני. בהצלחה לצה"ל!

מנוע מפירוק

הלך המנוע? לא צריך לשבור את הכיס ברכישת רכב חדש או בקניית מנוע יקר. במרכז המנוע אנו מספקים מנועים איכותיים מפירוק מקומי או מיבוא מחו”ל (מנועים שפורקו מרכב מושבת) ובוצעו בהן בדיקות מקיפות של כל מכלול המנוע על מנת לוודא שביצועי המנוע מעולים. השירות שלנו כולל התקנה, החלפת שמנים, פילטר שמן, נוזלי קירור ומתן אחריות מלאה והכל במחיר משתלם במיוחד שעושי לחסוך לכם אלפי שקלים!.

גם המנוע של הרכב האיכותי ביותר עלול לעיתים לשבוק חיים, מצב שמעורר דילמה לא פשוטה – האם למכור את הרכב במצבו או פשוט להחליף מנוע? ואם כבר להחליף מנוע, האם לרכוש חדש או משומש? ההמלצה שלנו היא לשקול את האפשרות של רכישת מנוע מפירוק, עניין שלא רק מותר חוקית אלא גם יעזור לכם לחסוך המון כסף בסיום התהליך.

רכישת מנוע מפירוק – מהן האפשרויות?

רכבים רבים יוצאים מכלל שימוש ונמכרים במטרה שחלקי החילוף שלהם יורכבו ברכבים אחרים לשם שימוש חוזר. גם מנוע הרכב יכול לשמש כחלק חילוף והדבר אף מאוד פופולארי, שכן רכישת מנוע חדש יקרה מאוד ולעיתים אף לא מתאפשרת שכן במקרים רבים המנוע הספציפי כבר אינו מיוצר.

 

החלפת מנוע מיבוא או מפירוק1

 

מנוע מפירוק מחו”ל (מיבוא) לעומת פירוק מקומי

היתרון של מנוע שפורק מרכב שהושבת מחו”ל טמון בהיצע הרחב של המנועים אותם אנו מייבאים ממדינות ענק כמו יפן, גרמניה ועוד. כך שניתן לבצע סינון קפדני של המנועים לצד יתרונות של אקלים נוח, תרבות נהיגה ומוסר טיפולים גבוה. יחד עם זאת, ניתן למצוא גם מנועים איכותיים מפירוק מקומי – כל עוד המנוע עבר בדיקות יסודיות.

כמו כן חשוב מאוד לציין כי השימוש במנועים מפירוק הוא חוקי לחלוטין שכן המדינה מעודדת זאת כל עוד עומדים במספר תנאים ביניהם חובת דיווח למשרד הרישוי על התקנת המנוע וכמו כן, יידוע משרד הרישוי על הוצאת המנוע מהרכב הקודם ושימוש בו בתור חלקי חילוף.

 

בדיקת מנוע טרם הפירוק והיבוא מחו”ל

דגשים חשובים ברכישת מנוע מפירוק

משום שמדובר בחלק כל כך משמעותי ויקר, אין לרכוש מנוע מפירוק מבלי לבדוק היטב את טיבו ומקורו. על מנת שאכן תהיה זו רכישה משתלמת במיוחד יש לוודא:

  • מדובר במנוע שמור – יש לוודא כי המנוע אינו שחוק, אחרת אנו עלולים לבזבז כסף רב על מנוע עם ביצועים ירודים ושלא יחזיק לטווח ארוך.
  • טיפול שוטף – אין לכם אפשרות לדעת כמה זמן המנוע המפורק נמצא אצל הספק, לכן בררו מראש האם המנוע המיועד לקנייה אכן טופל כהלכה במהלך הזמן, האם הוחלפה רצועת הטיימינג והאם נבדקו השסתומים והשמן.
  • בקרת איכות – בררו היטב האם הספק מבצע בקרת איכות קפדנית על כל המנועים שהוא מספק. האם ניתנת עבורכם אחריות, והאם האחריות כוללת רק את העבודה או כוללת גם את המנוע.

בדיקת מנוע מפירוק טרם ההתקנה

כל מנוע שמגיע אלינו עבור בדיקות קפדניות, מדובר בלב של הרכב לכן חשוב לוודא כי המנוע תקין באופן מלא. במקרים של יבוא מנוע מחו”ל אנו עושים דאבל צ’ק טרם היבוא וכן בארץ טרם אחסון המנוע ואספקתו ללקוח. הבדיקות כוללות: בדיקה ויזואלית מקצועית לאיתור שברים ונזקים חיצוניים אחרים, בדיקת קומפרסיה ולחץ הפוך, בדיקת מעברים ותנועת שמן מים למנוע וכן בדיקת מערכת הקירור וההצתה על מנת לוודא שלא קיים ליקוי שעלול לגרום לפגיעה בביצועי המנוע, התחממות שלו או כל נזק אחר.

כיצד מתבצעת החלפת מנוע מפירוק?

במידה ונמצא כי המנוע הקיים תקול ויש להחליפו אנו נדאג לפרק אותו ולהחליפו במנוע איכותי תואם דגם הרכב שלכם. נדאג להחליף שמנים ונוזלי קירור ונבצע בדיקת תקינות כולל נסיעת מבחן לוודא שההתקנה בוצעה כהלכה. כמו כן, נספק לכם שטר מכר עם כל הפרטים של המנוע לשם עדכון רישום המנוע מול משרד הרישוי. המנועים מגיעים עם אחריות מקיפה ל-3 חודשים.

מספר סיבות לרכישת מנוע מפירוק ממרכז המנוע

  • מאגר מנועים ענק לכל סוגי הרכבים
  • מומחים בהתקנות מנועים
  • מנועים מפירוק שהגיעו מחו”ל – מגיעים ישירות מהיבואן לצרכן
  • מחירים זולים במיוחד
  • שירות קומפלט הכולל אספקת מנוע + התקנה
גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן