אנו פתוחים כרגיל גם בימים אלה עקב היותנו עסק חיוני. בהצלחה לצה"ל!

ההבדל בין מנוע מייבוא לבין מנוע מפירוק מקומי

מהן הסיבות שאנו במוטורס סנטר מעדיפים להתקין מנוע מיבוא על פני מנוע מפירוק? מנועים מיבוא הוכיחו עצמם באיכותם ובאמינותם, כמו כן יש עליהם אחריות מלאה. אם זה לא מספיק אז דעו שמנועים אלו (במרבית המקרים) עלותם תהיה זולה על פני מנוע מפירוק.

מנוע מיובא על ידי חברה המתמחה בייבוא, בהתקנה ובשיפוץ מנועים הוא מנוע יש לו “אבא” ו”אימא”. הלקוחות של מנועים מיובאים יכולים להיות סמוכים ובטוחים ולישון בשקט בידיעה כי המנוע המיובא שיותקן ברכבם הוא איכותי ובטיחותי.

מגרש של מכוניות מפירוקמנוע מפירוק לעולם ייחשד כמנוע שאין לדעת את מקורו ואי אפשר לעמוד על טיבו. על פי רוב מדובר במנועיהן של מכוניות ישנות ו/או כאלה שעברו תאונה קשה, שבה ניזוקה לא רק מעטפת הפח החיצונית שלהן אלא גם מערכות ומכלולים מרכזיים, לרבות המנוע.

יתרון נוסף של מנוע מיובא על ידי חברה מקצועית הוא השירות שניתן ללקוחות: הם מקבלים את המוצר ואת השירות בכפיפה אחת. הם זוכים במנוע משובח ובהתקנה מוקפדת שלו, שהיא תנאי הכרחי לנסיעה בטיחותית.

גם מנוע מיובא שאינו בהכרח חדש מ”הניילון”, הוא מנוע שנבדק באופן יסודי ונמצא כשהוא נושא תו תקן של תקינות, איכות ובטיחות.

מנוע מפירוק מקומי עשוי, אולי, להיות זול יותר, אלא שהרווח לכאורה עלול לצאת בהפסד, כי כאשר מדובר ברכיב כה חשוב וכה מרכזי ברכב, אסור להמר ואסור לקחת סיכון. מנוע אינו אביזר נוחות אלא ליבת הרכב.

לקוחות הנדרשים להחלפת מנוע נהנים אצלנו ממנוע מייבוא ומשירות התקנה שמאפשר להם לנסוע בשקט ובביטחון בתחושת בטיחות מרבית ומיטבית.

גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן