אנו פתוחים כרגיל גם בימים אלה עקב היותנו עסק חיוני. בהצלחה לצה"ל!

מתי מומלץ לרכוש מנוע מיבוא?

כאשר מנוע הרכב יוצא מכלל פעולה או נמצא קרוב לכך, יש לקבל החלטה מושכלת – האם למכור את הרכב במצבו? האם להורידו מהכביש ולמכור לחלפים? או אולי בכלל לנסות להציל את הרכב על מנת להחזירו לכשירות מלאה? מאחר וע”פ החוק ניתן להוציא מנוע מרכב אחד ולהעבירו לאחר, אין ספק כי החלפת מנוע היא הפעולה המתבקשת.

אחת האפשרויות היא לרכוש מנוע מיבוא, וכאן נלמד מתי אופציה זו מומלצת? ומה חשוב לבדוק לפני שרוכשים?

מנוע מיבוא – למי זה מתאים? ומדוע זה כל כך כדאי?

לעיתים לבעל הרכב פשוט אין ברירה והוא חייב למצוא לרכב שלו מנוע שמקורו ממדינה אחרת. מתי זה קורה? ובכן, מנוע מיבוא יתאים עבור מי שמחזיק בכלי רכב נדיר יחסית בישראל ולכן לא ניתן למצוא עבורו מנוע מתאים בהיצע הקיים. כלי רכב נדיר יכול להיות רכב ישן יחסית, פריט אספנות, רכב שהובא לישראל ביבוא אישי או רכב שלא נמכר בכמויות גדולות כאן בישראל.

מתי מומלץ לרכוש מנוע מיבוא?

אלא, שהמציאות מראה כי בימינו מנוע מיבוא מבוקש גם במקרים בהם לא מדובר ברכבים נדירים אלא גם בכאלה שכיחים ונפוצים ביותר. הסיבה לכך קשורה במגוון הגדול שחברות שפועלות בתחום מעוניינות להציע, כך שכל לקוח יקבל בדיוק את התמורה המלאה לכספו. ככל שהמגוון רב יותר, כך המחיר יורד וכמו כן, כאשר מעוניינים למכור את הרכב, הידיעה כי מדובר במנוע ביבוא מחו”ל עשויה להרשים את הקונה ולא לפגוע בערך הרכב.

מה חשוב לבדוק כשרוכשים מנוע מיבוא?

ראשית כל יש ליצור קשר עם חברה מובילה בתחום ולבטח לא עם “חאפרים” שמתעסקים בחלקי חילוף לרכבים. קחו בחשבון כי מנוע מיבוא שנקנה מ”חאפר” והובא לישראל ללא פרטי רישיון הרכב המקורי, אישור גריטת המנוע מהרכב הקודם ושטר מכר של המנוע הוא מנוע פסול מבחינת רשויות החוק, ומי שיבחר באפיק זה מסתכן באי מעבר טסט בבוא היום.

לכן, יש ללכת על הצד הבטוח בכל מה שקשור לרכישת המנוע ולעשות זאת תוך התקשרות עם ספק ידוע ובעל מוניטין בתחום. ספק שכזה לא רק שיעמוד בכל הקריטריונים המחמירים של החוק והנהלים, אלא גם יבדוק כל מנוע בצורה קפדנית, יבצע בקרת איכות מדוקדקת, ויחדש את המנוע עד למקסימום לפני מכירתו ללקוח.

וכמובן שגם במקרה של רכישת מנוע מיבוא הספק חייב לידע אתכם לגבי הקילומטאז’ שכבר גמע המנוע המדובר, וללא מידע זה אין שום טעם לבצע התקשרות רכישה. גם קבלת תעודת אחריות מלאה היא תנאי בל-יעבור, על מנת שתדעו כי אכן יש מי שעומד מאחורי הכסף ששילמתם, על כל צרה שלא תבוא.

אנו, מרכז המנוע הינה החברה הגדולה בישראל ליבוא מנועים – של כל החברות והדגמים. ולכן אצלנו ניתן לרכוש מנוע מיבוא בקלות ובמחירים מהיבואן לצרכן (מעל ל 1000 מנועים לדגמים השונים כבר אצלנו במחסן), חייגו אלינו לקבל הצעת מחיר מידית בטלפון.

גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן