אנו פתוחים כרגיל גם בימים אלה עקב היותנו עסק חיוני. בהצלחה לצה"ל!

ניקוי אינג’קטורים דיזל / בנזין

במרכז המנוע אנו מספקים שירות ניקוי אינג’קטורים לרכבי דיזל או בנזין. השירות כולל פירוק של המזרקים, ניקוי יסודי והרכבה מחדש תוך ביצוע בדיקות כי ההתקנה בוצעה כהלכה והמזרקים עובדים כמו שצריך. השירות כולל אחריות מקיפה ואפשרות לפריסה לתשלומים נוחים.

ניקוי אינג'קטורים דיזל - כל מה שחשוב לדעת

רכבי הדיזל הם רכבים אמינים, חסכוניים וידועים כחיות עבודה שכמעט ואינן זקוקות לתיקונים. יחד עם זאת, משום שהדיזל נחשב כדלק הרבה פחות נקי מהבנזין, ישנן בעיות בלתי נמנעות שמתפתחות עם הזמן ומחייבות טיפולים שנחשבים ליקרים ביותר, לולא מודעים לאלטרנטיבות.

אחת האלטרנטיבות היותר פופולאריות היא לפנות אל חברה אשר ניקוי אינג’קטורים מוצע במסגרת שירותיה, דבר שימנע מכם את הצורך לרכוש אינג’קטורים חדשים לגמרי. מהם היתרונות של העניין וכיצד התהליך מבוצע? הישארו עימנו.

ניקוי אינג’קטורים דיזל / בנזין – מתי עולה הצורך?

האינג’קטורים הם למעשה מזרקים ייעודיים שלוקחים את כמות הדלק הרצויה ומעבירים אותו לחלל השריפה לשם הפקת האנרגיה הדרושה להאצת הרכב. הצורך לבצע ניקוי אינג’קטורים דיזל נדרש אחת ל- 100,000 קילומטרים לערך ברכבי דיזל והסיבה לכך קשורה לעובדה שחלקיקי אבק, פיח ומשקעים שונים שנמצאים בתערובת הדלק שוקעים במרכב האינג’קטורים עצמם וגורמים לסתימות.

התסמין המרכזי לבעיות באינג’קטורים הוא בעיות בהאצה ותחושה שהרכב “נחנק” כאשר לוחצים על דוושת הגז. במקרים קשים וחמורים הרכב יכבה בעת נסיעה מפאת חוסר יכולת לספק מספיק דלק להנעתו. חשוב לציין כי מערכת האינג’קטורים מורכבת ממספר רב של חלקים, שכוללים גם מסנן (פילטר), שגם הוא עשוי להיסתם ודורש החלפה מעת לעת, בפעולה שנחשבת להרבה יותר קלה ופשוטה מניקוי האינג’קטורים באופן יסודי.

כיצד מנקים אינג’קטור דיזל / בנזין?

תהליך ניקוי אינג’קטורים דיזל או בנזין אינו נחשב לתהליך פשוט, כך שמוסכים רבים פשוט מעדיפים להימנע מהתעסקות עם מזרקי הדלק ומציעים מראש הצעת מחיר לגבי החלפת האינג’קטורים, מה שמייקר מאוד את ההוצאה. מחיר אינג’קטור דיזל / בנזין חדש לגמרי יכול להיות יקר בעשרות עד מאות אחוזים לעומת תהליך הניקוי. לדוגמא, בעוד החלפת ארבעה אינג’קטורים של מנוע 4 פעימות סטנדרטי תעלה יותר מ- 12,000 שקלים, תוכלו למצוא עבור תהליך ניקוי אינג’קטורים מחיר שונה לגמרי שעומד על אלפי שקלים בודדים.

תהליך הניקוי כולל פירוק של האינג’קטורים עד לרכיבים הקטנים ביותר, ניקוי יסודי מפיח והרכבה מחדש באופן מושלם. הפעולה חייבת להתבצע בעדינות וזהירות שכן אי הקפדה על כך עשויה לגרום להגעה של חלקיקי פיח שנדבקו לאינג’קטורים היישר אל המנוע עם הפעולה הראשונה של הרכב, מה שעלול לגרום לבעיות קשות ביותר. לאחר ביצוע ניקוי אינג’קטורים חברה איכותית אף תדאג לחבר את הרכב למחשב ולבדוק את צריכת הדלק במנוחה ובסל”ד גבוה, כך מוודאים כי אכן ישנו שיפור והתהליך בוצע בהצלחה.

בקשו לקבל אחריות מלאה על העבודה והחלקים וסעו לשלום, עם חיסכון גדול בעלויות ושקט נפשי רב.

לרוב תחול ירידה בביצועים של המנוע, כך שתתקבל התחושה שהרכב לא סוחב ויהיה קושי בזמן האצה. חשוב לא להשתהות במקרה כזה ולפנות למוסך לשם בדיקה וטיפול.

שחיקה ובלאי לאורך זמן עלול להוביל להצטברות פיח ולכלכוך. כך שההמלצה היא לבצע ניקוי כל 100K קילומטר ברכבי דיזל. בנוסף, החלפת פילטרים לקויה ודלק לא איכותי עלולים להוביל להצטברות גדולה של לכלוך ולבעיות במערכת ההזרקה.

לאחר פירוק המזרקים מתבצע ניקוי בלחץ של האינג’קטורים והפילטרים באמצעות חומר ניקוי ייעודי, בהתאם להוראות היצרן, באמבטיית ניקוי (כשכל הלכלוך והפיח נותר באמבטייה). לאחר הניקוי תתבצע בדיקת של הזרמת הדלק וכן בדיקת מצב ספיקה ולחצים של כל אינג’קטור. במקרים בהם האינג’קטורים ניזוקו תתבצע בדיקה האם יש צורך בשיפוץ או החלפה שלהם במזרקים חדשים.

תוסף לניקוי המזרקים (אינפוזיה) אולי אמנם יותר פשוט לתפעול כי הוא אינו דרוש פירוק של המזרקים מהרכב. אך מצד שני הוא עלול להעביר את הלכלוך אל המנוע ולא ניתן לבצע בדיקה ספיקה ובדיקה יסודית של כל אינג’קטור.

גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן