אנו פתוחים כרגיל גם בימים אלה עקב היותנו עסק חיוני. בהצלחה לצה"ל!

יתרונות של חידוש אינג’קטורים (מזרקים)

חידוש אינג’קטורים (מזרקים) נדרש על מנת לנקות אותם מפיח ולמנוע את סתימתם. חידושם הוא חלק בלתי נפרד מדברים שצריכים להיעשות בבדיקות תקופתיות (אף כי לא בהכרח בכולן). אינדיקציה ברורה לצורך בחידושם היא פליטת עשן שחור סמיך, רעידות במנוע ותחושת הנהג כי הרכב מתקשה בכלל ובעליות בפרט. אל אלה נוספת האינדיקציה הברורה מכולן- הידלקות נורה אדומה.

חידוש אינג'קטוריםחידוש מזרקים מתבצע, בין השאר, כחלק מבדיקה מקיפה ובעקבותיה החלפת רכיבים במשאבת ההזרקה כגון: גומיות, מיסבים, אטמים ודסקיות. עם זאת בכל מקרה של חשד, יש לשלול קיומה של בעיה גדולה יותר כגון בצילינדר ואף במנוע.

על מנת לוודא כי אתם נהנים מטיפול מקצועי במנוע שלכם, חשוב לבצע בדיקות תקופתיות סדירות אצל אנשי מקצוע מומחים ומנוסים.

חברתנו עוסקת בייבוא של מנועים והתקנתם, חידוש אינג’קטורים, טורבו ומשאבות סולר. נשמח לבצע עבורכם בדיקה, אשר ייתכן כי בעקבותיה כל שיידרש הוא ניקוי המזרקים ובמקרה הצורך – שיפוצם וחידושם. כשם שהתקנת המנוע כולו מחייבת מיומנות, כך גם הרכבת המזרקים צריכה להיעשות בדיוק ובקפידה המבטיחים את פעילותם התקינה לאחר חידושם.

בין אם ברשותכם רכב עם מנוע בנזין ובין אם ברשותכם רכב עם מנוע דיזל, המומחים שלנו ינחו אתכם על ביצוע בדיקת מזרקים במועדים המתחייבים מסוג הרכב שלכם. כמו כן תוכלו ליהנות ממנועים איכותיים ובטיחותיים מייבוא, מה שמשפר את חוויית הנסיעה ובעיקר- מגביר את בטיחות הנהג והנוסעים.

גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן