אנו פתוחים כרגיל גם בימים אלה עקב היותנו עסק חיוני. בהצלחה לצה"ל!

סיבות להחלפת מנוע ברכב

לאורך השנים הרכב מתבלה באופן טבעי ויש להחליף בו חלקים. אחד מהחלקים הנפוצים המוחלף לאחר שנים רבות של שימוש הוא המנוע. במאמר זה נסקור בקצרה את הסיבות השונות להחלפת מנוע.

החלפת מנוע סיבות

 

תחזוקה לקויה

נהגים שנותנים לרכב להתחמם יתר על המידה ונוסעים כאשר אין מספיק נוזל מנוע ברכב, עשויים לשחוק את המנוע ולהגיע למצב שבו ראש המנוע אינו מתפקד כראוי. אם ההחלפה לא מבוצעת בזמן, עשוי להיגרם נזק ארוך טווח למנוע עצמו ויש להחליפו.

בנוסף, במקרה של תאונה ופגיעה במנוע, יש צורך להחליף את החלקים שנפגעו. בכלי־רכב ישנים מאד ההחלפה עשויה לעלות יותר מעלות הרכב (התאונה עשויה להיות מוגדרת על ידי חברת הביטוח כטוטלוס). כאשר מדובר בכלי־רכב משנתון חדש יותר, כדאי ומומלץ להחליף את המנוע ולהמשיך לנסוע ברכב. מלבד זאת, בחלק מכלי־ הרכב החלפת מנוע תתבצע בשל בלאי טבעי לאורך השנים של רכיב חשוב זה.

סוגי מנועים להחלפה

קיימות שתי אפשרויות לרכישת המנוע: הראשונה היא מנוע חדש לגמרי מהחברה. זוהי האפשרות היקרה יותר והיא מתאימה למי שרוצה לנצל כמות מקסימלית של קילומטרים לאחר התיקון, אך התהליך והמחיר הגבוה הופך את האופציה הזאת ללא אטרקטיבית.

האפשרות הזולה יותר היא רכישה של מנוע משומש מפירוק של רכב בישראל או מכלי־רכב משומשים מחו”ל. אפשרות זו נפוצה יותר והיא מתאימה למי שרוצה לחדש את הרכב בתקציב מינימלי.

כמובן שברכישת חלפים משומשים, חשוב לבחור מנוע שלא עבר כמות גדולה של קילומטרים, ויש לו שטר מכר מסודר. לאחר החלפת המנוע יש לבצע רישום מסודר במשרד הרישוי להפקת רישיון רכב עדכני.

תגיות: מנוע
גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן