אנו פתוחים כרגיל גם בימים אלה עקב היותנו עסק חיוני. בהצלחה לצה"ל!

החלפת מנוע לרכב – הרבה יותר קל ממה שחשבתם

זה עלול לקרות לכם ברגע הכי לא מתאים: בדיוק כשהילד חולה או יום לפני החופשה המשפחתית באילת. אתם נוסעים ולפתע, האוטו נעצר, המנוע כבה ואתם רואים בדמיונכם את הגרוע מכל – הלך המנוע.

אז זהו, שבמציאות של ימינו, זה ממש לא סוף העולם, ובתוך ימים אחדים, הרכב שלכם יכול ליהנות ממנוע חלופי לא פחות חזק וטוב. להלן כל מה שצריך לדעת על החלפת מנוע לרכב ללא שום בעיות.

אלו אפשרויות עומדות בפניכם להחלפת המנוע?

אם תמו כל הקיצים ואכן מתברר שהמנוע שלכם אינו ניתן לתיקון, עליכם להכיר את שתי האפשרויות המרכזיות של החלפת מנוע לרכב: מנוע מפירוק או מנוע מייבוא (ישנה אפשרות שלישית של רכישת מנוע חדש, אך מדובר באפשרות יקרה פי כמה, ולרוב – הרבה פחות משתלמת).

מנוע מפירוק תוחם את השוק הישראלי ומביא לכם אלפי אפשרויות של רכבים שהורדו מהכביש (לרוב בעקבות תאונות). מנוע מייבוא ‘גולש’ אל מעבר לים לארצות הגולה, ופותח אתכם גם לשווקים הבינלאומיים, עם מיליוני אפשרויות לסיים את סאגת המנוע ההרוס שלכם בנוחות ובשפיות.

איזו אופציה עדיפה? תלוי בסוג הרכב שלכם, כמה ק”מ הוא עבר ופערי המחירים. אפשרות הייבוא תתאים בדרך כלל במקרים בהם מדובר ברכב נדיר שלא שווק בארץ, או בכזה שייצורו הופסק. בכל מקרה, מה שחשוב זה לוודא שמדובר במנוע תקין, שטופל באופן ראוי, שלא עבר ק”מ גבוה מדי ושניתנת לכם עליו אחריות.

או בקיצור – לרכוש אותו מחברה מקצועית המתמחה בהחלפת מנועים. כל התהליך עשוי לקחת לכם בין יום-יומיים לשבוע-שבועיים (במקרה של ייבוא מחו”ל).

החלפת מנוע לרכב – מחירים

חשוב לשים לב: מאז שהשוק הישראלי נפתח לאפשרות של החלפת מנוע משומש, נולדו חברות וחאפרים שמוציאים שם רע לתחום ולמקצוע. הישמרו! שכן לא מדובר בהוצאה של 300 שקל שבמקרה הגרוע תפסידו אותה, ויש לקחת בחשבון כי מנוע שאינו מתאים עלול להרוס את הרכב שלכם לגמרי. מנוע איכותי לרכב ניתן להשיג ב- 3000 שקלים ומעלה, תלוי בסוג המנוע, גודלו וההיסטוריה שלו.

התקשרות עם חברה איכותית תקל עליכם את כל התהליך ומהר מאוד תבינו כי בימינו החלפת מנוע לרכב בהחלט משתלמת וכבר לא נחשבת לכזה סיפור גדול. בהצלחה!

גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן