אנו פתוחים כרגיל גם בימים אלה עקב היותנו עסק חיוני. בהצלחה לצה"ל!

מנוע חדש מיבוא

מחפשים מנוע חדש לרכב? הגעתם אל המקום הנכון!. במרכז המנוע אנו מספקים מגוון מנועים לרכב מיבוא מחו”ל כולל מנועים חדשים לגמרי מהקופסא עם 0 ק”מ!. ברשותנו אלפי מנועים מיבוא מוכנים לאספקה מיידית, כולל אספקה חדשה של מנועים חדשים לדגמי יונדאי, קיה ועוד. השירות כולל התקנה, אחריות מלאה והכל במחירים משתלמים במיוחד כולל אפשרות לפריסת תשלומים נוחה.

יבוא מנועים חדשים

חלקי חילוף משומשים וחדשים מגיעים לישראל בקביעות באמצעות ייבוא. בדרך כלל, חברות ומוסכים העוסקים באספקת מנועים וחלקי חילוף הם אלו המנהלים קשרי חוץ עם יצרני רכב בחו”ל. מנוע חדש מיבוא מאפשר חלופה זולה למקרים הדורשים מנוע חדש או חלקי חילוף אחרים לרכב. יצוין גם שקיימים חלקי חילוף שאין להשיג או שקשה מאוד להשיגם בישראל – הדורשים ייבוא מחו”ל.

ייבוא מנועים מחו”ל מבוצע תוך התאמת המנוע לכלל סוגי הרכבים. ההזמנה מבוצעת ספציפית עבור סוג הרכב. ייבוא מנועים אישי פחות מומלץ בשל התהליך, שעשוי להיות מסובך עבור רוכשים פרטיים. צוות מקצועי יעשה זאת טוב יותר ובמהירות. ייבוא מנועים הוא שירות המוענק על-ידי חברות ישראליות, וכולל בדיקה מכאנית, ייעוץ בנוגע למנוע הנדרש, סקירת עלויות, תיאור התהליך כולו עם תיאום ציפיות, פירוק והרכבה מחדש של המנוע עם “נחיתתו” בארץ ותיקונים שוטפים נלווים לרכב.

מנועים חדשים מיבוא 0 ק"מ

בדיקת מנוע קפדנית

בטיחות בכביש היא תחום שאין להתפשר בו, כאשר מדובר בייבוא מנועים, חייבים לבצע בדיקות קפדניות ביותר. כל מנוע מיובא חייב להיבדק טרם שליחתו לישראל וחשוב לוודא כי מדובר במנוע התואם את דגמי הרכב הקיימים בארץ, שכן לא כל הדגמים הנמכרים בארצות הברית או באירופה נמכרים גם בארץ. עם השלמת הליך הרכבת המנוע, כדאי מאוד לבצע בדיקה מכאנית חוזרת של המנוע במטרה לוודא תקינות המנוע.

יצוין כי מנוע חדש מיבוא מעניק תעודת אחריות ותהליך הנמצא כולו תחת פיקוח משרד התחבורה, כמו גם אחריות מתאימה למנוע. בתהליך מסודר היטב של ייבוא מנוע חדש תוכלו לקבל פרטים מלאים על המנוע, יצרן וארץ ייצור. תהליך כזה יקנה לכם את תחושת הביטחון והאפשרות לחזור במהירת אל ההגה והכביש.

הרכב הוא אחד החפצים היקרים ביותר עבור האזרח והנהג הישראלי. על אף הקפדה של תחזוקת רכב נכונה, המנוע הוא ישות נפרדת ועשויות להתעורר בו בעיות ללא קשר לאופן בו בעלי הרכב מתחזקים אותו.

מנוע חדש מייבוא הוא פתרון נפלא לבעיות של מנוע הרכב. מנוע מיובא יהיה איכותי ובעל אורך חיים רב.

מוטור סנטר בעלת נסיון עתיר של יבוא מנועים והחלפתם – לכל סוגי הרכבים! צפה בקטלוג הרכבים, או צור קשר כעת!

גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן