אנו פתוחים כרגיל גם בימים אלה עקב היותנו עסק חיוני. בהצלחה לצה"ל!

שיפוץ מנוע לרכב

שירות שיפוץ מנוע מקיף (אוברול) במרכז המנוע ניתן לאחר דיאגנוסטיקה מקיפה לשם איתור מדויק של התקלה. במסגרת הטיפול אנו מבצעים טיפול יסודי בכל חלקי המנוע: אטמים, מיסבים, רינגים, צילינדרים, שסתומים, משאבת שמן, השחזה של אזור ראש המנוע ומבצעים ניקוי יסודי של מעברי השמן והמערכת. כל החלקים הבלויים יוחלפו בחלקים חדשים ואיכותיים ותוכלו ליהנות ממנוע איכותי עם ביצועים מעולים!

שיפוץ מנוע וראש מנוע

מתי נצטרך לבצע שיפוץ מנוע?

המנוע הוא החלק המרכזי ברכב אשר מורכב מחלקים שונים, תקלות אפשריות הן רבות ומקורן יכול להיות קשור לתחזוקה לקויה, שחיקה ובלאי לאורך הזמן (אורך חיי מנוע עשוי להגיע בממוצע ל-400,000 ק”מ עבור מנועי בנזין ול-700,000 ק”מ עבור מנועי דיזל, וזאת בהינתן שבוצעו כל הטיפולים השגרתיים בהתאם להוראות יצרן. לרוב בנקודה זו נזדקק לשיפוץ / החלפה של המנוע) נהיגה פרועה ותקלות מכניות ואלקטרוניות שונות. לאחר פניה אל מוסך מקצועי המתמחה בתחום המנועים ניתן לקבל אינדיקציה על מהות התקלה ואם מדובר בתקלה פשוטה המצריכה טיפול ברכיב מסוים, או אם יש צורך בשיפוץ כללי או החלפה של המנוע.

החלפה או שיפוץ של המנוע?

שיפוץ מנוע

שיפוץ מנוע נדרש במקרים בהם ניתן לשפץ אותו ולהחזיר אותו לחיים ולתפקוד מלא. זאת, כאשר עלות השיפוץ משתלמת לעומת האופציה של ההחלפה. אך רק לאחר דיאגנוסטיקה מקצועית תוכלו לקבל אינדיקציה למצב המנוע, לעיתים וברכבים מסוימים פתרון כמו שיפוץ / החלפת ראש מנוע בלבד (הממוקם בחלקו העליון של המנוע) יכולה לפתור את התקלה ובכך לחסוך בעלויות. חשוב לבחון את כל האופציות הרלוונטיות מול המוסך המטפל.

החלפת מנוע

החלפת מנוע  יש לבצע רק לאחר בדיקה והמלצה מטעם מוסך מנועים מקצועי התמצא באבחון וטיפול בבעיות מנוע עבור כל סוגי המנועים (דיזל, בנזין) ובכל סוגי הרכב. לאחר הבדיקה תקבלו אינדיקציה על הנזק שנגרם, מורכבות הטיפול והחלקים אשר נפגעו וכן על עלויות התיקון. במקרה זה יש לשקול את זמן הטיפול, האפקטיביות שלו והעלויות שלו ובהתאם לכך להחליט אם יש מקום להחליף את המנוע במקום לבצע שיפוץ כללי. אנו במרכז המנוע מספקים שירות אספקת מנועים מיבוא באיכות מעולה עבור כל סוגי דגמי הרכבים, כולל התקנה ובמחיר משתלם במיוחד. בזמן ההחלפה יש לדאוג שיבוצע טיפול טיימינג ואת כל סדרת הטיפולים הנדרשת להחלפה ולשיפוץ, על-מנת להבטיח שהרכב יצא מהמוסך עם מנוע בטיחותי ואיכותי שישרת אתכם נאמנה לאורך שנים.

שיפוץ מנוע - רק במכון מנועים מקצועי

חשוב לא להתפתות ולבצע שירותים כמו שיפוץ או החלפת מנוע בקרב נותני שירות מפוקפקים. המנוע הוא חלק מרכזי ברכב וטיפול לא מתאים עלול לגרום לנזק שיסתכם בעוגמת נפש, בזבוז זמן והוצאות כספיות מיותרות. אנו במרכז המנוע בעלי ניסיון של עשרות שנים בתחום המנועים כשהענקנו שירותי שיפוץ והחלפת מנועים עבור אלפי מנועים ורכבים. השירות שלנו כולל דיאגנוסטיקה וטיפול במכשור מתקדם וכן מתן אחריות מקיפה ל-3 חודשים. 

גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן