מרכז המנוע
  • דף בית
  • שירותים
    • החלפת מנוע מיבוא או מפירוק
      • מנועים משומשים מיבוא
    • מנועים לרכב
    • מחשב מנוע
    • שיפוץ והחלפת אינג’קטורים
    • שיפוץ טורבו
    • החלפת / שיפוץ משאבות סולר
    • מסנן חלקיקים
  • אודותינו
  • מבצעים
  • בלוג
  • צור קשר
  • 073-2726056
  • English
  • Русский
  • العربية
  • דף בית
  • שירותים
    • החלפת מנוע מיבוא או מפירוק
      • מנועים משומשים מיבוא
    • מנועים לרכב
    • מחשב מנוע
    • שיפוץ והחלפת אינג’קטורים
    • שיפוץ טורבו
    • החלפת / שיפוץ משאבות סולר
    • מסנן חלקיקים
  • אודותינו
  • מבצעים
  • בלוג
  • צור קשר
  • 073-2726056
  • English
  • Русский
  • العربية
שיפוץ טורבו
ראשי › שיפוץ טורבו

שיפוץ טורבו

שומעים רעש מעצבן? האוטו לא סוחב?  האוטו מעשן? 

מרכז המנוע מציע ללקוחותיו טיפול במערכת הטורבו במחיר שווה לכל כיס, וזאת, מאחר ואנחנו מקפידים לאבחן את התקלה הקיימת לעומק ואיננו מחליפים חלקים שאין צורך בהחלפתם. דבר, שבמרבית המקרים, הופך את הטיפול אצלנו למשתלם ולזול בהרבה יותר. 

במקרים בהם לא ניתן לתקן את הטורבו ולהחזירו לפעולה, מרכז המנוע מאפשר לכם לרכוש טורבו מקורי תחת פיקוח המפעל ולהתקינו באחריות, כל זאת תחת קורת גג אחת ובמחירים יוצאי דופן.

אנחנו מציעים חלקי טורבו שמקורם בפירוק, טורבו שמשופץ במכון הטורבו המקצועי שלנו או טורבו חדש ומקורי של החברה.

חייג לקבלת הצעת מחיר משתלמת

שיפוץ טורבו

 

מהו מגדש טורבו?

מדגשי הטורבו הופכים עם השנים להיות “סטנדרט” בכל רכב חדש.

הטורבו הופך את האוטו לבעל ביצועים מעולים בעוד ניתן להשיג צריכת דלק מעולה ולכן נפוצים יותר ויותר בשנים האחרונות הן ברכבים בעלי מנועים קטנים והן ברכבים בעלי מנועים גדולים.

הטורבו בנוי מכמה חלקים מרכזיים, בניהם: טורבינה, מדחס צנטריפוגלי, גלגל משאבה ובית המדחס. חלקים אלו עשויים להשפיע על הביצועים שלו – ככל שיהיו יותר “שחוקים” או אם אחד מהם יהיה שבור, ביצועי הטורבו יחלשו ואף יש מצבים בהם הטורבו לא יכנס לעבודה כלל.

אצלנו במרכז המנועים יש מכונאים מומחים לטיפול במערכת הטורבו שישמחו לשפץ או להחליף את הטורבו ברכבכם במידת הצורך.

אנו מציעים חלקי טורבו מפירוק, טורבו חדש ומקורי של החברה או טורבו ששופץ בבית המלאכה שלנו.

תקלות נפוצות במגדש טורבו

לפני החלפת מגדש הטורבו, חשוב מאד לברר את הסיבה לבעיה הקיימת,  מאחר ואם הסיבה שגרמה לכשל של מגדש הטורבו לא תטופל, כל הכספים שיושקעו בתיקון או ברכישת טורבו חדש ישולמו לשווא, והמגדש יתקלקל שוב.

הגורם השכיח ביותר לבעיות בטורבו הם גורמים חיצוניים שונים, כלומר, עצם הגורם לכשל אינו נעוץ במגדש הטורבו, אלא בהשפעות החיצוניות עליו. כשלעצמו, למגדש הטורבו אין חלקים שעלולים להיות חשופים לבלאי יוצא דופן, כשהם פועלים במצבים המוכתבים על ידי היצרן. אורך חייו של מגדש טורבו משתווים לאורך חיי המנוע, ויצרני מגדשי טורבו אמורים לוודא בקפידה את אי קיומם של פגמים במוצרים העוזבים את שערי המפעל, שכן כל תהליך בפסי ייצור של רכבים וחלקיהם עובר בקרה קפדנית ואוטומטית.

אם כי, כאשר אנחנו מדברים על פעולת מגדש הטורבו, המצב עלול להיות שונה במקצת, ועם הזמן, בפועל, אנחנו עלולים להיתקל בבעיה. למעשה, ניתן לא רק לומר שלא מעט פעמים הטורבו מתקלקל הרבה יותר מוקדם ממה שהוא אמור להתקלקל, וגם לא יוצאי דופן הם המקרים בהם מגדש טורבו חדש שהותקן לאחרונה כושל, וזאת – זמן קצר לאחר תיקונו או החלפתו.

שמן מנוע מזוהם וסביבה אגרסיבית

השמן מהמנוע עובר למגדש הטורבו בכדי לשמן את החלקים המסתובבים של המגדש הטורבו. כשהוא מזוהם בחלקיקים זרים, השמן עלול להשפיע לרעה על המגדש, פוגע בחלקיו הנעים, שורט ופוגע בתותבים ובמיסבים שבו. החלקיקים הגדולים יותר מביניהם אף עלולים לחרוץ שריטות עמוקות על השרוולים והמיסבים של המגדש. בלאי כזה של חלקי מגדש הטורבו יהיה קשור ,לרוב, למסנן שמן לא יעיל. סיבות אפשריות נוספות לקיומו של לכלוך בשמן המנוע עלולות להיות תיקון לא מקצועי של המנוע ופתיחת מכסה המנוע בתנאי שטח קשים. גם שמן מנוע ישן או כזה שלא הוחלף במקרה הצורך עלול לתרום להיווצרותם של חלקיקים שוחקים בשמן המשמש כחומר סיכה והשמן מאבד את תכונות הסיכוך שלו, דבר שמוביל לבלאי מוגבר של הציר ושחיקה הדרגתית של פני השטח שלו.

התחממות-יתר

תקלה במערכת הקירור של המכונית, פעולה לא תקינה של מערכת הפצת הגז, סוג דלק לא מתאים,  תקלה במערכת בקרת הטורבו או חיישן לחץ פגום עלולים לגרום להתחממות יתר של חלקים שונים במגדש, לסדקים המופיעים בחלקי הטורבו השונים, ובסופו של דבר – להשבתת המגדש.

חלקיקים זרים

עצמים זרים הנכנסים למגדש גורמים נזק בלתי הפיך לחלקיו. כתוצאה מתיקון או מהתקנה לא מדויקים, אומים, חלקי פלסטיק ועצמים נוספים שמסתננים למגדש הטורבו, עלולים לפגוע בגלגל מגדש הטורבו או בכל חלק אחר שלו. אפילו פיסת נייר רך, קרטון או עץ גורמים לחוסר איזון של רוטור מגדש הטורבו, ובהמשך, מובילים להרס מוחלט של מיסבים וחלקים אחרים.

עבודה לא מקצועית

התקנה לא מדויקת או חיבור צינור דולף עלולים, גם הם, להוות סיבה רצינית לבעיה במגדש טורבו, אפילו אם הותקן לאחרונה.

חייג לקבלת הצעת מחיר משתלמת
צרו קשר עוד היום
  • הפרטים לצורך קבלת הצעת מחיר, לא יעשה בהם שימוש לרעה או העברה לצד ג'

מרכז המנוע הינו מוסך מוביל העוסק בתחום יבוא, התקנה ושיפוץ מנועים לכל סוגי הרכבים ובמתן פתרונות מתקדמים לשיפוץ חלקים הסובבים את המנוע וקשורים לתפקודו.

מפת האתר

החלפת מנוע מיבוא או מפירוק

מנועים לרכב

שיפוץ טורבו

שיפוץ אינג’קטורים

פוסטים אחרונים

זיהוי תקלות במערכת הקירור במנוע

22 בפברואר 2022

תקלות במערכת הקירור של הרכב הן בין הגורמים הנפוצים ביותר להרס המנוע. את רובן

המשך קריאה »

החלפת פולי מנוע

20 בינואר 2022

פולי המנוע הוא הרכיב שאחראי על ויסות פעולת חגורות המנוע. מדובר ברכיב בצורת גלגלת

המשך קריאה »

יצירת קשר

  • טלפון: 073-2726056
  • כתובת: הסדנא 6, חולון
Facebook Instagram Youtube

מפת הגעה

הצהרת נגישות

Powered by WebResult 

כל הזכויות שמורות – אין להעתיק תוכן (טקסט ותמונות) מהאתר!

תודה, פרטיכם
נקלטו בהצלחה!
אנא ספק/י לנו עוד כמה פרטים על מנת שנוכל לסייע לך בצורה היעילה ביותר
גלילה לראש העמוד
תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס