אנו פתוחים כרגיל גם בימים אלה עקב היותנו עסק חיוני. בהצלחה לצה"ל!

מנועים למשאיות ואוטובוסים

הלך מנוע המשאית או האוטובוס? במרכז המנוע אנו מספקים מנועים איכותיים ושמורים למשאיות מכל הסוגים ולאוטובסים. ברשותנו מאגר מנועים גדול המוכן לאספקה מיידית. במידה ואתה זקוק להחלפת מנוע צור עמנו קשר כעת ואנו נדאג לספק לך מנוע איכותי שישרת אותך נאמנה לאורך שנים!

 

אוטובוס או משאית זהו כלי רכב כבד העושה מרחקים גדולים על הכביש ועקב כך – סובל משחיקה רבה של חלקים וחלפים, מה שדורש החלפה. מנועי משאית הם בעלי סוגים וגדלים שונים, כאשר המשאיות הקטנות ברובן משתמשות במנוע בנזין, בעוד שהמשאיות הכבדות יותר הן בעלות מנוע דיזל או טורבו דיזל, מה שהופך יבוא מנוע למשאיות ליקר יותר.

כאשר עולה צורך להחליף את מנוע המשאית או האוטובוס עקב תקלות חוזרות או צריכת שמן מוגברת, יש לגשת למוסך מורשה למשאיות שיוכל להחליף את המנוע ולזרז את הליך חזרתו של כלי הרכב לכביש. לא ניתן לקנות בארץ מנוע חדש לאוטובוס או למשאית, אך אפשר לרכוש מנוע מקורי עם אחריות הישר מהיבואן. במוסכים כללים לאוטובוסים ומשאיות ניתן למצוא מנועים משומשים, מנועים משופצים שפורקו ממשאיות או מנועים מייבוא.

יבוא מנועים למשאיות
חברות הרכב שאנו מספקים עבורם מנוענים

החלפת מנוע

החלפת מנוע הוא אחד מטיפולי הרכב היקרים יותר – זאת עקב מורכבותו של המנוע. יש להחליף את המנוע במקרים של תקלות חוזרות או סיום חיי המנוע. במקרים מסוימים ניתנים להחליף מנוע כדי לשדרג את הרכב, באמצעות רכישה והתקנה של מנוע גדול יותר מהקיים.

יבוא מנוע למשאיות ואוטובוסים

מלבד משימת החלפת המנוע, נדרש גם לנהל הליך בירוקראטי בנוגע לרישום המנוע כחוק בהתאם להוראות משרד התחבורה. החוק בישראל אוסר להתקין מנוע חדש במקום המנוע הישן ומתיר החלפתו במנוע משומש מפירוק בלבד.

מנועים למשאיות ואוטובוסים מפירוק

אלו מנועים שעברו טיפול יסודי עם פירוקם מהרכב המקורי ומשווקים על-ידי סוכנויות מקצועיות ומוסכי שירות העוסקים במנועי רכב חדשים ומשומשים. נציין כאן שמרוב המנועים החלופיים הזמינים לרכישה במוסכי השירות אלו מנועים שיובאו מחו”ל. ברוב המקרים יקבל הרוכש אחריות התקפה לשלושה חודשים.

מנוע משאית לעומת מנוע רכב פרטי

מנועים למשאית או אוטובוס מיועדים ליצירת כוח, מה שבא על חשבון המהירות. מנוע לרכב כבד זהו מנוע דיזל 4 פעימות הפועל בסל”ד נמוך במטרה לאפשר כוח מקסימאלי ברגע נתון. מנוע טיפוסי של מכונית פרטית מונע בבנזין ומגיע לסל”ד גבוה, מה שמאפשר נסיעה במהירויות גבוהות, עקב המשקל הקל ביחס למשקל של רכבים כבדים. מנוע משאית מודרני כולל מערכות הזרקת דלק אלקטרוניות, מגדשי טורבו, מערכות פליטה מתקדמות ומצנני ביניים משוכללים – מה שמאפשר מנוע עוצמתי עם פעולה חלקה.

גלילה לראש העמוד

להתחלת שיחה בוואצאפ / סמס,
נא מלאו את מספר הטלפון שלכם

תודה רבה, פרטיכם נקלטו !
נציג מטעמנו יצור אתכם קשר בהקדם
הודעה נשלחה מאיתנו עכשיו, גשו לוואצאפ / סמס להמשך שיחה.
דילוג לתוכן