שיפוץ אינג’קטורים

במרכז המנוע צוות מקצועי המספק שירות שיפוץ / החלפת אינ’גקטורים לכל סוגי הרכבים והמנועים (דיזל, בנזין). במסגרת השירות נבצע בדיקה של המזרקים, נבחן אם יש מקום לניקוי או אם יש צורך בשיפוץ או החלפה של האינג’קטורים (מזרקים) ובמידת הצורך נבצע החלפה / שיפוץ באופן המקצועי ביותר.

השיפוץ או ההחלפה יכלול פירוק וניקוי יסודי והרכבה של מזרקים חדשים המתאימים לסוג הרכב באופן מקצועי, תוך בדיקה שההתקנה בוצעה כהלכה. במידה וישנה תקלה באינג’קטורים אתם מוזמנים להגיע אלינו לבדיקה או ליצור איתנו קשר לייעוץ ונשמח לסייע לכם בטיפול התקלה בהקדם כך שתוכלו ליהנות ממנוע עם ביצועים גבוהים.

 

מערכת ההזרקה

 

שימוש במכונת שיפוץ אינג’קטורים מתקדמת

אם אתה בנסיעה מרגיש חולשה בתאוצה ייתכן ויש בעיה במערכת הדלק, אינג’קטורים (בעברית – מזרקים) או מסנן דלק מלוכלך יגרום במקרים “קלים” לחוסר יעילות בביצועים הקשורים לצריכת הדלק ובמקרים הקשים לא תהיה למנוע אפשרות לתפקד כלל מפאת בעיה קריטית במערכת ההזרקה ובמצבים כאלו יש לערוך ניקוי או שיפוץ אינג’קטורים ובמקרה הגרוע להחליפם לחדשים. אצלנו במרכז המנועים יש טכנאים מובילים ולהם את הכלים, המחשוב המתאים והידע המקצועי איך לטפל באינג’קטור מלוכלך / סתום / פגום. כל שיפוץ אינג’קטורים מבוצע בעזרת במכונה של חברת Hartridge  המובילה בתחומה ומאושרת ע״י יצרני המזרקים.

מכונת שיפוץ אינג'קטורים

המשמעות של תקלות במערכת ההזרקה

בכל פעם שאתה לוחץ על דוושת הגז, אתה שולט כמה דלק ואוויר המנוע מקבל. במהלך הזמן, יכול להיווצר באזורים קריטיים של מערכת הדלק לכלוך ופיח ובמקרים מסוימים גם סתימות, וכתוצאה מכך צמצום זרימת הדלק, אובדן כוח ועוד בעיות שונות הקשורות למנוע. ניקוי מערכת דלק תקופתי יכול לסייע בביצועי מנוע אופטימליים ולשמור על המערכת. הטכנאים שלנו בכל טיפול במערכת, במנוע או באינג’קטורים יעשו ניקיון כדי לשפר את הבערה ולשמור על האזור נקי מפיח. אם צריך להחליף את מסנן הדלק שלך, מכיוון שהוא סתום או בסוף חייו, הטכנאים שלנו בטיפול יחליפו גם את המסנן (כמובן באישורכם בלבד).

ברשותנו הציוד והמחשוב המתקדם ביותר לטיפול בבעיות הזרקה ושיפוץ אינג’קטורים מלא החל ממערכות פשוטת עד למערכות מורכבות במכוניות ספורט ויוקרה (כולל הדגמים האחרונים שיצאו לשוק).

שירות החלפת מסנן דלק

מסנן הדלק שומר לכלוך ומזהמים שעשויים להיות במיכל הדלק שלך מלהגיע אל חלקי מערכת דלק הרגישים כמו המזרקים, שם הם יכולים להשפיע יותר ודורשים טיפול יקר יותר. אצלנו אפשר להחליף  את מסנן הדלק הישן בחדש העונה על המלצות היצרן.

יש לנו מענה איכותי וזול לכל בעיית הזרקה ברכב, אל תזרוק כסף סתם לפני שיצרת אתנו קשר.

שאלות נפוצות

אינג’קטורים הינם מזרקי דלק, רכיב חשוב במערכת הזרקת הדלק ולביצועי המנוע.

בעיות בתפקוד המנוע, הפחתה בזרימת הדלק, אובדן כוח וחולשה בתאוצה, בעיות זיהום אוויר ברכב ובמערכת הפליטה.

הצטברות של לכלוך, פיח וסתימות במערכת הדלק.

במרכז המנוע השירות כולל החלפה של החלקים שניזוקו בחלקים חדשים וכן קידוד וכיוון המרסס באופן ממוחשב באמצעות מכשיר ייעודי מתקדם של חברת Hartridge.

לרוב יעלה הצורך להחליף את כל המזרקים. במקרים רבים מזרק תקול הוא תוצר של בלאי כך שישנה סבירות גבוהה ששאר המזרקים ינזקו בהמשך. לכן, העדיפות היא לבצע החלפה של כל ארבעת המזרקים בחלקים חדשים שיחזיקו מעמד לטווח ארוך. במוסך אנו נבדוק באופן יסודי את האינג’קטורים ואת מצב מערכת ההזרקה ונמליץ על הטיפול המתאים והנכון ביותר בהתאם לסוג התקלה ודגם הרכב.